Noo...this is where the magic happens!

Jag kan bara inte FATTA hur alla vill skryyta om sina hem och prylar på det sätt som de gör i "Cribs". Det är så töntig. Om man ska se cool ut ska man väl bara chilla och säga : "äh det är väl inget", fast då ska man helst inte vara med i cribs alls. Sååå: ALLA COOLA CELEBRITIES ÄR DE SOM INTE ÄR MED I CRIBS! :D
Allt är så fejkar och opersonligt i programmet, enda gången jag såg något äkta var en skrytig kille som kollade på en bild av sin pappa som dött. En enda sekund av äkthet.
Men det som jag hatar mest är nog ändå alla stackars bord som aldrig har använts. haha :D nej men seriöst, det är riktigt onödigt!
.
.
Här skryter Chris Martis om sin studio, sin Lamborgini och sin hot tub. Tror jag...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Babbla på:

Trackback