ny frilla och en massa konstiga adresser

Jag jobbade lite efter skolan på tidningen km med att stoppa in fakturor i kuvert och så. då hittade jag en del annorlunda adresser:
  • LIEVÄGEN
  • SNOPPTORP
  • CLOETTAVÄGEN
fast nu när jag söker på eniro för att kontrollera att jag kommer ihåg rätt hittar jag mycket konstigare saker:
  • KROKLÖVSHUVUDET
  • SNOPPETORP
  • PAPPERSKAJEN
haha, de som kom på allt det där måste haft kuul
.. :)
Sen såg jag en till sak. Någon som hette Kirsten (eller något liknande) ZELMERLÖV prenumererade på tidningen. Kan hon vara släkt med Måns? Inte för att jag riktigt bryr mig, men en kul grej bara.
Nu snackar jag med en tjej jag inte snackat med på typ 5 år :O minnen asso
Ska träffa min saaknade Vilmaa i helgen och se på avatar..igen! :D men nu i 3D

Kommentarer
Postat av: marre

HAHA!! Jag har sett en skylt med namnet "rövgången"!

2010-03-04 @ 09:28:43
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

det är helt sant!! Finns ute i skogen någonstans i Örebro har jag för mig :P kan iofs vara någon som har gjort en sån skylt för eget bruk men det var en äkta :D

2010-03-04 @ 11:53:29
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Babbla på:

Trackback