Am I going to the good side of the fence?

Är förkyld så jag gick hem tidigare från skolan. Skulle ha hälsat på min mormor och morfar, men ville inte smitta dem så jag åkte hem.
Väl hemma kände jag inte för att sitta inne, så jag satte mig på terrassen och fortsatte med Flickan som lekte med elden (och det börjar bli riktigt spännande!). Det var som om det var sommar! Jag låg och svettades där (ok, kanske inte lika mycket som på sommaren, men ändå!). Det var härligt. Sedan kände jag faktiskt för en promenad(jag?!..nice!). jag börjar kanske bli en sån där bra person som känner för att göra saker som är bra för en!:D  Till exempel: när jag kom fram till ica väst köpte jag passionsfrukt! Nyttigt! Plus att jag jag tog en omväg dit!!

Jag gillar det här! Detta är annat än att ligga och slappa när man kommer hem!

Vi får se hur länge det håller...



(orkar man ens läsa detta?! visst är det roligare när jag lägger ut bilder?? Själv läser jag nästan aldrig inlägg med en massa text. men...TYCK TILL!)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hurtigt, hurtigt. ;)

OMG, jag ska också börja köpa frukt ist för godis när jag går till Hemköp på rasterna :O Bra ide. :)

Jag skaffade blogg för att det blev för mycket text under bilderna på BDB. Och jag skriver en MASSA text nu, haha. (A)

2010-04-13 @ 22:28:41
URL: http://minobetydliga.blogg.se/
Postat av: iiiih

kötträd

2010-04-16 @ 13:58:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Babbla på:

Trackback