Från Tjuvlyssnat.se :)

Krog, Örebro

Två killar och en tjej ~22 står och pratar i en rökruta på en krog.
Kille 1 (ser nedstämd ut): Jag får inte röka för min flickvän.
Tjejen (upprört och ivrigt): Va?! Men herregud! Vad sjukt! Min pojkvän får runka hur mycket som helst! Han får fan runka mig i ansiktet om han vill!
Killarna tittar chockat på tjejen.
Kille 1: Alltså röka. Jag sa “jag får inte röka för min flickvän”.
Tjejen spärrar upp ögonen och ser ut att skämmas ordentligt.

Grön express, Kungsportplatsen, Göteborg

Två tjejer ~16 år springer mot bussen som precis har börjat rulla. Busschauffören stannar och den första tjejen hoppar in, den andra tjejen tar ett skutt in och trillar pladask framför busschauffören.
Busschauffören: Är inte du lite för ung för att falla för mig?
Hela bussen skrattar och tjejen går generat in för att hitta en sittplats.

Brommaplan, Stockholm

En tjej ∼16 och en kille ∼16 sitter och pratar. Tjejen har en hörlur i ena örat.
Killen: Jag förstår inte hur du kan lyssna på musik och samtidigt höra vad jag säger.
Tjejen: Det är bara för att jag är så jävla grym och kan göra två saker samtidigt.
Killen: Aha, men vad är det för skit du lyssnar på då?
Tjejen: Boys II men
Killen (skrattar): Är inte det typ gay-musik?
Tjejen tittar konstigt på killen.
Tjejen: Alltså, Maskinens nya album heter så.
Killen blir genast generad och kollar åt ett annat håll medan tjejen börjar skratta. Killen är tyst ett tag och kollar sedan på tjejen.
Killen: Jahapp, är det bra då?


Kommentarer
Postat av: Bavve amin

wanna hit the top ;)

2009-11-30 @ 14:09:09
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Babbla på:

Trackback