091123

Nu är det dags att börja på nytt, bli mitt gamla vanliga jag igen. Skönt.
***
Lite sakerjagvillhasaker;)
Läcker kavaj från BikBok (vill ha en svart, men hittade inte en bild på ett sådant exemplar)
Resten av kläderna kommer från Cubus
Och nu presenterar jag stolt:
SELMA CREATES THE MAGIC! (MED STORT M)
Selma creates the Magic!
Vad tycker du om den där Selma? Är hon "turken med stora bröst" eller "en gullig tjej som inte vill göra något ont" ? Eller är hon något annat för dig?
Tyck till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahaa din tööönt natalie ! :D

2009-11-23 @ 21:22:19
Postat av: BELMA

hahahahhahaa din tööönt natalie ! :D

2009-11-23 @ 21:23:16
Postat av: Natalies Fotoblogg

hej tööööntselma!!

2009-11-24 @ 09:50:54
URL: http://nataliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Babbla på:

Trackback