25/5

Eftersom det inte fanns så mycket mat kvar till oss som åt lunch sent, tänkte vi köpa burgare. Men alla (utom Vilma) hade glömt plånboken hemma. Jaja, vi gick och snokade efter godis bland valstånden, men bara ett parti hade godis - Folkpartiet. (tack folkpatiet för godiset, tack tack:P) 

Förresten, här är min nya mobil, bara 3 dagar gammal:



Selma, jag och Vilma (, det är hon som står lite gulligt i mitten och puttar ut oss andra snälla människor....neej skämta älskling haha<33)(usch jag ser hemsk ut...)



Sedan hade vi spanskalektion utomhus, och då passade jag på att vara lite konstnärlig..:
Vilmas ben fick vara hållare för mitt lilla fula konstverk



Jag och min söta lilla coola brorsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Babbla på:

Trackback