3:e advent

Nu är det 3:e advent. Och Luciadagen. Vädret är fortfarande uselt, men jag hört rykten om att det ska frysa på i veckan.
Igår var Selma här och sov över. Vi myste (eller säger man mös??) till en film som hette "Laws of attraction". Det var jättegullig! Se den :)
Köpte ett par stövlar också. Ett par jag velat ha ganska länge som det nu var 40% rea på!
Jag ska nog inte se något luciatåg idag, men mamma tänkte kanske dra till Jumkil (där jag bodde förut) och se på ett.
Själv skulle jag ha gått på bio med Zelal ikväll, men eftersom min mobil är knasig så såg jag meddelandet försent... JAG HATAR MIN MOBIL! :O
Men ska köpa en ny. Så snabbt som möjligt! Det blir nog någon begagnad från Blocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Babbla på:

Trackback