Borta någonstans i stockholms skärgård

Hej!
Jag sitter någonstans i Stockholms skärgårrd på komfaläger. Det är jättefint här, men lägret är väl inte det roligaste. Jag behövde verkligen lovet, och nu sitter jag på lektioner hela dagarna känns det som! men jaja, så farligt är det väl ändå inte...
Nu har jag i allafall fått tag på internet i 40 min, så jag täntke andvända lite av det tiden till bloggen.

Ville bara säga att Håkan Hellström är så himla bra! Lyssnar ständigt på honom nu, skulle inte kunna klara av att stå ut här på lägret utan hans musik, med alla ledare som sätter en massa regler! Jag blir så trött, det känns som om de gör det bara för att få känna makt över oss, haha. De borde tänka efter, det är ju äbndå vi komfimander som går på det här lägret. Deras störtsta uppgift som ledare är väl ändå att göra så att vi får det bra?

Håkan Hellströms musik!<33

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tjo lite bättre än sonyas fjortis blogg. Blogga på!

2009-04-10 @ 20:04:03
Postat av: Vilma

äälsakr håkan hällström, du fick låtarna av mig, så tacka Vilma burman för att du överlevde längret! <3<3

2009-04-10 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Babbla på:

Trackback