020909



Jag skulle vilja tycka om kaffe. Det känns liksom vuxet att dricka kaffe. Det hör till en del av att växa upp. När man börjar dricka kaffe är man vuxen. Typ... Men  det är nu så att jag inte gillar kaffe. Vad gör man? Jag försöker att tänka " mm vad gott med kaffe" när jag tar en klunk, men det blir bara "mm vad gott med kaffe..men det är så j-kla beskt! Varför inte bara dricka en kopp varm choklad i stället?...".

Eller te. Fast man får tydligen gulare tänder av det. Visste ni förresten att det är en massa koffein i te? Så ni som tar en kopp te på kvällen som jag brukar, och dricker det för att ni tycker er bil lite varma och sömniga som jag tycker mig bli, ni (vi) har fel. Fast jag tycker ändå jag blir trött så va fan :P

Kommentarer
Postat av: den coola

jag dricker kaffe, typ 2 koppar per dag- alltså är jag skitvuxen o mogen så du kan ju gå o drånka dig o du får inga alternatin ! mohahah :D:D:D:D:D <3<3<333

2009-09-04 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Babbla på:

Trackback